.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمره مخابرات مازندران در ارتباطات روستائی صفر
بر اساس بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان ها نام استانهای مازندران، همدان و گلستان درردیف ضعیف ترین استانهای کشور از لحاظ ارتباطات روستائی به چشم می خورد.اما از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه بعد از استان تهران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد...
نمره مخابرات مازندران در ارتباطات روستائی صفر

بر اساس بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان ها نام استان های مازندران، همدان و گلستان درردیف ضعیف ترین استانهای کشور از لحاظ ارتباطات روستائی به چشم می خورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از نشریه عصرارتباط ، این گزارش حکایت از آن دارد که در مازندران هیچ گونه ماموریتی برای ارتباطات روستائی تعریف نشده و دو استان دیگر به رغم تعهدات هیچ اقدامی برای تعهدات ارتباطات روستائی صورت نداده اند.

نقطه مقابل مخابرات مازندران ، با پشت سرگذاشتن استان تهران ، رتبه اول کشور را از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه به خود اختصاص داده که در مجموع سایر استان ها نیز از نظر ضریب نفوذ به مراتب از سایر خدمات ارتباطی بهتر جلوه گر هستند.

بدترین شاخص ها در عملکرد مخابرات استان ها در ایجاد وضعیت دفاتر روستائی آنان به چشم می خورد در حالی که جزء خراسان شمالی که دارای وضعیت خوبی در ارتباطات روستائی است بقیه استان ها از جمله مازندران دارای وضعیت بدی از نظر ارتباطات روستائی قرار دارند.

در زمینه فروش فیش نلفن استان سمنان با 57 درصد تحقق برنامه ها در رتبه اول و سیستان و بلوچستان در رتبه آخر است. سایر استانها نیز از این نظر چندان تعریفی ندارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.451 seconds.